Besökare

10 mars 2011

Två världar , en familj

Happy happy dance!.

Vet inte äns vad jag skall börja med. Men idag så har jag varit och dansat! OH vad kul det var. Vi övade jätte mycket. Men mina tränare var lixom lite halv krassliga. Så när alla babblade så tog jag komandot och skrek " TYYST!!" , Och det var faktiskt okej sa dom. Men sedan skulle vi räkna och det var det ingen som gjorde så jag gjorde det istället för att alla skulle göra det,och det tyckte dom var helt okej. Så jag har varit en liten drill fröken idag, absolut ett drömyrke strax efter hipolog. Jag hade inte täbkt skriva så mycket men innan jag drar mig till sängs så skall jag berätta en sak. Jo när jag slutade skolan spöregnade det och jag gick till min lilla systers skola och skulle hämta henne men hon lixom hade gått hem, och jag missade sista bussen hem. Eller skulle ha fått vänta 2 timmar på nästa buss, men det pallade jag inte så jag GICK hem, det var jobbigt och så men ja, det var i allafall 1mil jag gick. Så mycket mer skulle jag inte skriva.

Dagens lärdom/lärdommar;

- One turn ( förklarar en annan dag )
- Uttala Proträtt , har inte kunnat de då min pappa inte kan uttala det så har jag tagit det efter honom. Ike bra men jag skall kunna uttala det innan denna veckan är slut. Man skall kunna vecka mig och jag skall säga det rätt.
- Räkna í genom dansen = Chatching!! As bra att kunna räkna hela dansen, gickjätte bra för mig och jag kastade inte fel en ända gång eller något.

Nä nu skall jag dra mig hejsvejs!imorgon är det bad i skolan och sedan skall man hem och mysa blir ingen Penny då ;( men på lördag blirre Penny <3 ;)

Lilla jag, bilden hade jag på min gamla blogg minitjej.blogg.semenden finns inte kvar. Men ni fick se denna bilden nu, använder min minidator och den har inte några bilder typ.;( Får se till att fixa det.

GODNATT<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar