Besökare

12 mars 2011

Känner att det andra inlägget blev stökigt

Ja, som rubriken säger så blev det stökigt i det andra inlägget så jag tycker att jag kan skriva detta så slipper det bli ett AS långt inlägg så att man inte orkar läsa, jag skulle iaf inte orkat.

På dagen;

Ja nu på dagen var jag hos min medryttar häst, super mysig häst men idag var hon lite annorlunda. Hon var stissig på något sätt och ville testa mig på alla möjliga sätt, vi hade iaf ett tufft ridpass på 50 minuter så det var tempo växlingar och ställning och böjning. Hon var inte alls lika fin som jag trodde hon skulle vara ( i musklerna då ) för hon var alldeles stel och kunde inte alls böja och ställa, värmde upp i 30 minuter i trav & skritt, på volter, framdelsvändingar, bakdelsvändningar, skänkelvikning, lydnad och en massa mer men hon blev aldrig mjuk. Kan berätta mer en dag när det går bättre.

Nu på kvällen;

Nu på kvällen så kollade jag på mello hemmas hos min kompis som fyller 15 år idag! GRATTIS GUMMAN!<3
och vi firade hos hennes så vi kollade där, vi åt pizza men orkade bara 1 fjärdedel av min pizza * skämdes * Haha, men det gjorde inget hennes pappa var hungrig. Ja sedan gjorde vi inte mycket annat än att kolla på mello, och när mamma hämtade mig så åkte vi hem och det var AS dimmigt så man såg knappt något. Men aa, läskigt värre så snart skall jag lägga mig hos min hund som ligger här bredvid, så skall vi mysa tills jag somnar och då kommer hon sticka till sin bia bädd.
Just nu;

Ja, vad tror vi att jag gör nu? jo jag sitter här och skriver ett blogg inlägg och försöker hitta en sådan klänning som Sara Varga hade idag på mello, men det går inget vidare, Vet ni vart en liknande finns? fast mke kortare. Men jag tror jag hittade en som är vit går till mellan, knäna och fötterna, vit och har virkat vid bysten. Inte så liknande hennes, men denna var snyggare tycker jag skall nog köpa den. Får bli någon dag framöver. Sedan imon när jag har tid så skall jag lägga upp bilder på min " kalas " outfit såg ut och en anledning till att min mamma kan kalla mig troll, och även hur min frissa var idag / igår ( lördag iaf ).

Ja en liten smyg titt på frissen!:) eller ja den såg ut så ^^ Nu har jag visat det så slipper jag visa den " senare "

Puss!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar