Besökare

14 mars 2011

Funderingar

Funderingar de senaste dagarna

Mina funderingar de senaste dagarna har varit om jag skall byta tillbaka till blogg.se men jag tror inte jag gör det. För att jag vet hur min deisgn skall se ut men jag kan inte fixa den ( eller jo, men inte med kodning och sådant ) om det finns en väldigt snäll själ där ute som kan sådant kanske skulle vilja hjälpa mig med det. Och dessutom har jag märkt att det finns en gräns över hur många bilder man kan ladda upp här på blogspot. Det är därför jag inte läger ut en massa bilder.
--------------------------------------------------------------------

Som ni ser är det ny design men skall fixa mer med den snart, alltså ändra allt igen för detta blev inte alls så bra som jag trodde men iaf så kronglar det väldigt mycket känner jag, då jag inte kan få mycket om blogspot. Dessutom är det lättare hos blogg.se. Men får se skall börja med en design till blogg.se och börja designa där och om det blir bra så skall jag byta dit. Men de, få som verkligen läser denna bloggen kommer ju då få den länken till det nya. Och lixom jag kanske uppdaterar här någon gång vad vet jag. Men det kommer iaf dröja en vecka innan jag blir klar med hela blogg.se. ^^ det är lite så att jag vill ha en snygg design tror jag.
---------------------------------------------------------------------

Dagen igår var väl inte så roligt. Söndagar är aldrig roliga. Men iaf så var vi ute och lekte med vovvsan! här kommer lite bilder;

Ja det gick snabbt för henne att springa och syrran är inte bäst på att ta kort. Här är esultatet iaf!:) HAHA


Sedan hade vi en begravning till en liten mus vi hittade den fick heta musen MOMO. Jätte söt var den även om den var död.

Riktigt ledsen var jag. Höll den på en pinne och detg är den som hänger ner där^^


Och så här ser det ut när jag tar kort och hunden sitter stilla:)

Nu skall jag dra mig till min dator som har startat upp efter 3 timmar:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar