Besökare

09 mars 2011

Hejsan!

Hejsan! Jag heter då Sandra och är 14 år gammal. Mina intressen är ridning, dans, fotografering, mode och djur;). Jag har nu skapat denna bloggen för att ja, blogga såklart men framför allt skriva av mig och en massa sådant. Denna bloggen kommer inte ha någon speciell "design" då jag tycker den är fin nu när den är enkel. Jag startade ju denna bloggen för att skriva av mig och sådant, men även för att skriva av " my life style ". Och mitt life style är för det mesta, min hund, familj, mode, roliga saker på Internet och hobbies. Jag kommer skriva i bloggen när jag vill. Det kanske kan ta 2 veckor mellan 2 inlägg, bara jag får blogga när jag känner för det och inte ha press över att " OMG!! jag  måste blogga idag" , nä usch det vill jag inte vara med om. Och jag kommer inte skriva något av det mina läsare ( om jag har/kommer få några) vill läsa utan jag skriver det jag vill skriva och om det jag skulle vilja läsa om på denna bloggen.


Bild från i sommras då jag var på ridläger med en kompis. Hästen heter Syster Yster och är underbar!


Sötaste hunden som finns!<3

Nu är klockan väldigt sent så jag skall lägga mig men innan det så skall jag säga er en sak.

Jag avslöjar hur jag ser ut imon eller en annan dag;)

Japp, alla mina bilder kommer ha en sådan på sig fast inte just så skall bara hitta hemsidan jag fixade sådant förut.

GODNATT<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar